Agentura TORESS
Průzkum & audit trhu
Americká 17, Praha 2, 120 00
tel./fax office: +420 774 80 11 11
Systematické měření úrovně spokojenosti zákazníků dnes patří mezi klíčové prvky úspěchu každé značky. Touto metodou nejen analyzujeme pozitiva i negativa péče o klienta, ale v případě závažnějších selhání zákaznické péče je CSS i možnou cestou jak zpět získat zákazníka. Kvalitní feedback v podobě CSS je u nás postaven na třech pilířích:
1. pilíř
Kvalitní tým tazatelek. Všechny naše tazatelky procházejí dlouhodobým testem úspěšnosti při dotazování klientů. Pouze ti, kteří dlouhodobě vykazovali nadstandardní úspěšnost zůstávají v našem týmu.
2. pilíř
Zkušenosti s definicí správně „operacionalizovaných“ otázek. Naše zkušenosti dokládají, že schopnost správně položit otázku je zcela klíčová pro úspěšný průzkum spokojenosti.
3. pilíř
Náš vlastní softwarový nástroj OPINION.CZ pro zadávání a reportování dat je on-line k dispozici i našim klientům, a to kdykoliv odkudkoliv přes webové rozhraní.
Součástí průzkumu je i návrh formy tzv. CSI indexu, jehož úkolem je dlouhodobě a jednoduše zobrazovat výsledek zákaznické spokojenosti. Hodnotu CSI indexu je pak možné úspěšně provázat s bonusovým či motivačním systémem pro zaměstnance.
NPS – Net Promoter Score
Jedná se o velmi jednoduchou a v poslední době velmi oblíbenou metodu měření zákaznické loajality. Tato metoda má pro určité situace a pro určité klienty své nesporné výhody díky snadné srozumitelnosti a jednoduchosti. Tuto metodu nasazujeme jak v rámci Ii-hall/ In- store šetření tak jako doplněk k průzkumu spokojenosti. Pro více informací se na nás obraťte.
Objektivní expertní vyhodnocení péče o klienty
Testování vnímání reklamy, obalu, služby
Průzkum názorů v okolí vaší provozovny
Audit standardů a kritérií u vašich dealerů. Audit HR, finančních a právních norem
Nejrychlejší online průzkumy názorů zákazníků, zaměstnanců
Monitoring tisku, cenových a slevových strategií konkurence
Trénink efektivního finanční řízení