Agentura TORESS

Průzkum & audit trhu

Americká 17, Praha 2, 120 00
tel./fax office: +420 774 80 11 11

Průzkum spokojenosti: CSS Customer Satisfaction Survey


Systematické měření úrovně spokojenosti zákazníků dnes patří mezi klíčové prvky úspěchu každé značky. Touto metodou nejen analyzujeme pozitiva i negativa péče o klienta, ale v případě závažnějších selhání zákaznické péče je CSS i možnou cestou jak zpět získat zákazníka. Kvalitní feedback v podobě CSS je u nás postaven na třech pilířích:

1. pilíř
Kvalitní tým tazatelek. Všechny naše tazatelky procházejí dlouhodobým testem úspěšnosti při dotazování klientů. Pouze ti, kteří dlouhodobě vykazovali nadstandardní úspěšnost zůstávají v našem týmu.

2. pilíř
Zkušenosti s definicí správně „operacionalizovaných“ otázek. Naše zkušenosti dokládají, že schopnost správně položit otázku je zcela klíčová pro úspěšný průzkum spokojenosti.

3. pilíř
Náš vlastní softwarový nástroj OPINION.CZ pro zadávání a reportování dat je on-line k dispozici i našim klientům, a to kdykoliv odkudkoliv přes webové rozhraní.

Součástí průzkumu je i návrh formy tzv. CSI indexu, jehož úkolem je dlouhodobě a jednoduše zobrazovat výsledek zákaznické spokojenosti. Hodnotu CSI indexu je pak možné úspěšně provázat s bonusovým či motivačním systémem pro zaměstnance.

NPS – Net Promoter Score

Jedná se o velmi jednoduchou a v poslední době velmi oblíbenou metodu měření zákaznické loajality. Tato metoda má pro určité situace a pro určité klienty své nesporné výhody díky snadné srozumitelnosti a jednoduchosti. Tuto metodu nasazujeme jak v rámci Ii-hall/ In- store šetření tak jako doplněk k průzkumu spokojenosti. Pro více informací se na nás obraťte.



Další služby


Mystery Shopping

Objektivní expertní vyhodnocení péče o klienty

Focus Group

Testování vnímání reklamy, obalu, služby

In Hall / In Store

Průzkum názorů v okolí vaší provozovny

Audit trhu

Audit standardů a kritérií u vašich dealerů. Audit HR, finančních a právních norem

Web průzkumy

Nejrychlejší online průzkumy názorů zákazníků, zaměstnanců

Monitoring konkurence

Monitoring tisku, cenových a slevových strategií konkurence

Business simulace

Trénink efektivního finanční řízení